Tisdag

Hej på er! Tisdag och jag är ledig så skönt, ingen klocka som ringde utan fick sova ut.. sen var det bara att göra sig i ordning för har haft en fullspäckad dag puuh..

 Startade med att åka till tandläkaren för att fixa lite, för jag har en nattskena jag sover med för har haft tandställning när jag var yngre, men min lilla hund  har lyckats att få tag på den och bitit sönder den. Så var där för att få en ny men det blev massa krångel för mina bilder å stoleck å allt var raderade så jag kunde inte få en ny. Sen hade jag tydligen inget blodkärl i en av mina tänder men det spela ingen roll sa hon, kändes väl sådär nått måste de ju göra om jag inte har ett blodkärl knas, ska kolla med min vanliga tanläkare sen (va på ett annat ställe än jag brukar för de va om tandskenan) ..  

Sen mötte jag upp min vän Natta som jag inte träffat på länge så vi hade lite å uppdatera varandra om. Vi lunchade på kumlas bästa sallads ställe fresh food and coffie, blev en egen mixad sallad. 


Och just nu så sitter jag hemma hos mormor, har färgat och klippt henne så nu är hon snygg i håret. Och nu ska vi äta lite kvälls mat och bara ha en mys kväll vi två ♡




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0