Marknad

Idag har jag varit ledig så himla skönt! Så jag gjorde mig i ordning och åkte in till stan för att möta upp mitt hjärta <3 




Sen så gick vi på hindersmässan, och det är en marknad som är varje å sista helgen i januari. Och jag tycker det är super mysigt, alla går runt i termobyxor, mössa, vantar, halsduk m.m och kolla i alla mysiga stånd med allt möjligt i och massa snö ligger på marken. Mysfaktor i högsta grad.. 


På marknaden köpte vi lite godis en ny säng till våran lilla hund Sixten, de va nog de vi hittade att köpa men vi fick med oss så mycket mer hem, mysfaktorn glädjen och ganska frusna också ;)..
Efter marken så bjöd älskling på mat på enellys så himla gott tur att det är fredag så man får unna sig lite! 

Dagens outfit för denna mysiga dag bestod av enkel svart med nya guld halsbandet jag fyndade på rean..! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0