Inredning

Jag och min sambo har ju flyttat till en ny lägenhet, den andra vi bodde i var en två som vi trivdes väldigt bra i super mysig men lite dålig standard tyckte vi det var för de vi betalade. Så helt plötsligt kom vi över en trea i gammalt stuk högt i tak och öppen spis helt underbar lägenhet helt enkelt. 

Så nu har vi bott här i lite mer än en månad och det känns hur bra som helst, men det tar så himla lång tid att få iordning så som man vill ha det. Det känns som basen är klar men det behövs köpa till det här små sakerna som gör de lilla extra som en duk på bordet, lite nya lampor, filtar, fotölj, tavlor, foton m.m sånt smått som gör att det blir hemma. 

Men jag lyckades fynda en liten ny detalj till hemmet på Åhléns igår när dom körde igång med halva reapriset. En liten pall/bänk som vi har valt att ha bakom sängen som man kan lägga kuddarna och överkastet på när man ska sova. Blev väldigt nöjd över mitt fynd, kostar från början 999kr och jag betalade ynka 280kr helt galet bra pris. Så jag kan tipsa er om att kolla Åhléns rea nu när det är halvareapriset!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0