Hår snygg

Hallå var tar tiden vägen helt galet vad fort dagarna går, jag bara längtar tills man kan va hel ledig en dag och bara vara hemma å mysa hela dag utan några måsten! 
Idag så bestod dagen av jobb, fullrulle massa varor och så hade vi kampanje bytte så tiden gick superfort för man hade så mycket och göra, plus att det alltid är kul med nya saker som kommer och en ny kampanje period. Sen hade vi även personal möte innan jag skulle gå hem.
Och efter jobbet så gick jag till min fina vän Ida på salong Blonde som hon äger, för att bli snygg i håret! Så mysigt och massa att prata om , hur bra avslut som helst på dagen att få bli ompysslad. 

Här är lite bilder och visst har hon världens finaste salong, jag bara älskar att gå hit ♡

Sen påvägen hem hämtade jag upp min syster och va handlade lite och hade film kväll och hon sov över, självklart kollade vi på PH också ;)..! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0