Min fredag

Ledig fredag så skönt, startade dagen med att åka in till stan och hämta min syster för att sen bege oss till Hallsberg för att besikta bilen som är mindre kul.
Stackars lilla skitiga bilen gick inte igenom utan behöver en nybakbroms, så nu får de blir lite ompyssling av bilen, ny broms och en tvätt, så bilen å besiktningsmannen blir glad nästa gång :) 

Sen var jag så duktig min enda lediga dag efter att ha jobbat sju dagar i sträck så satte jag igång att stor städa våran lägenhet, då min sambo ligger ute och jobbar ända till söndag kvällen! Så nu är det nya sängkläder nya handdukar i badrummet, dammat å renstädat i hela lägenheten så himla skönt..



Sen så gjorde jag mig i ordning för att möta upp min pingla för en tjejkväll hemma hos mig ♡ vi handlade på maxi för att göra tacos och sedan frukt med smältchoklad till efterrätt så mysigt.. 




Sen efter att ätit massa gott och myst till en film blev det en kvälls promenad mitt i natten, kom nog hem runt ett i natt men härligt att få komma ut i friska luften lite, speciellt efter att ha druckit två glas Cola då är det väldigt svårt att somna ! 



Hoppas ni haft en underbar fredag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0