London

Helt underbart jag måste bara säga att jag älskar London, jag och älskling hade bokat en weekend till London över alla hjärtans dag för att komma bort och fira. Och nu i helgen så var det dags och vi hade en super helg det blev shopping, god mat, pubbar och åka runt och upp täcka London! Och jag kan säga att hit kommer vi åka flera gånger, vi båda älskade London, alla byggnader shoppingen och allt man kan göra och se. 



Sen på alla hjärtans dag kvällen så gick vi ut å åt middag, gick en vända på stan och sen satte vi oss på en pub super mysig kväll. Och för att göra den lite mer perfekt så förlovade vi oss också ♡
Känns så himla bra ja och mitt hjärta,  underbart att hitta den man vill dela sitt liv med! 



Hoppas ni alla hade en underbar alla hjärtans dag ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0