ARG

Åh jag blir så himla arg!!!!!
I morse när jag vakna så gick jag ut för att ta en promenad med Sixten, och när jag går på parkeringen så tycker jag att fram rutan ser lite konstig ut på våran bil så jag tänker jag går fram och kollar vad det kan vara. Och ser att den är sönderslagen, och inte nog med de två rutor till på sidan se sönderslagna med stora hål i sig. Så jag går in och väcker Daniel så går vi ut och kollar. Men inget ar stulet tror inte ens som har varit i bilen utan bara slagit sönder! Så himla onödigt jag förstår inte varför folk gör sånt, förstöra för andra! Har dom så tråkigt liv! Det är nog väldigt svårt att få tag på dom som har gjort det men jag önskar att man skulle få det så dom får sitt straff. Man börjar tappa tron på mänskligheten i bland ! 

Lite av skadorna 




Vi bor väldigt nära busstationen så när vi sen går till Sveas för att äta frukostbuffén där så ser vi att även rutorna i busskurerna är sönderslagna. Så det var väl några som var väldigt omogna och tyckte dom va jätte coola förstöra en bil och våran nybyggde busstation, eller så va någon väldigt arg! 
Fy säger jag bara hemska människor! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0