ROSA

Som många säkert vet och har uppmärksammat så är det den rosa månaden nu i oktober, då vi alla stödjer bröstcancer...
Jag tycker själv att det är väldigt viktigt att stödja en sån här sak för det känns som det har blivit så vanligt idag. Jag har själv ingen i min närhet som har drabbads än men man har många som har vänner familj som har drabbats!
Så jag tycker vi alla kan försöka bidra med något litet det kan bara vara ett rosaband för 20kr då har man iaf gjort något!

Men jag tänkte tipsa er lite om man inte vill köpa nått band så kan man komma till oss på kicks också för vi är med och stödjer, så vi har om man handlar produkter från vårat eget märke kicks i den rosa serien på body produkter så går en vis del till bröstcancerfonden :)

Så nu tycker jag vi alla ska gå å köpa oss ett rosa band iaf, och säg inte jag har ett sen nått år sen, ja det är ju jätte bra men pengarna behövs komma in varje år så köp ett nytt band varje år.
Om ni inte vet vad ni ska göra med det gamla och inte vill kasta det så gör ett roligt kollage av de spara i nått album som minne att du har varit med och bidragit :)

Och glöm inte att kolla på rosabandetgalan <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0