PW

Nu är jag precis hemkommen från en PW så himla skönt att vara igång lite igen, jag har tänkt att försöka få in lite promenader i min vardag nu igen om det går i hop sig med allt, men nån ska man allt hinna med tkr jag man mår ju så mycket bättre, det tråkiga är när det blir så kallt å halt då är det svårt att ta sig ut tycker jag!

Men nu när jag kom hem tänkte jag köra lite skönhets fix innan en jobb dag på kicks så det blir att färga å plocka brynen så dom blir snygga.
Och då använder jag mig av depends färg brunsvart som jag tycker funkar bäst och blir mest naturlig färg av.
Sen tänkte jag även lägga en peeling för att frescha upp huden lite som börjar kännas lite höst sliten. Då använder jag mig av min favorit skin resonance som är perfekt om man har lite tunnare och känsligare hud som jag har. För det är inga hårda korn i som man ska slita med på huden utan man lägger på den som en mask i 10 min och sen bara sköljer av den helt underbar.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0