OH GOSH...

Längtar verligen tills jag får hem detta kittet som jag vunnit yeeeii..
Ska bli så himla kul att prova, speciellt för jag inte gillar massa smink
utan vill se naturlig men ändå vill man se fresh ut så ska bli spännande..

Lite info om asemeras miniralfondation
Många undrar om vad som är fördelarna med mineralfoundation. Fördelarna är att det går snabbt och lätt när man väl fått in tekniken. Det är inte kladdigt och täpper inte till porerna. Vårt mineralpuder innehåller ingredienser som är lugnande för huden och ett naturligt solskydd. Att den inte täpper till porer betyder att du även kan sova med detta mineralfoundation utan att hyn tar skada av det.

Till skillnad mot många andra märken som marknadsför sig som mineralfoundation så är vår produkt framtagen med 100% mineraler och är fri från skadliga ämnen.

Vårdande mineraler förebygger torr hud och hudirritationer, samtidigt som SPF-skyddet motverkar hudens åldrande. Passar alla hudtyper, även känslig och oren hud. Med 100 % naturliga, högkvalitativa mineraler som ger dig en fräsch, naturlig hudton med fin lyster som varar hela dagen.

  • 100% naturliga ingredienser.
  • Förbättrar hudens struktur.
  • SPF 15.
  • Skyddar huden från yttre påfrestningar.
  • Dämpar/reducerar rodnad och irritation.
  • Passar alla hudtyper.

    Och detta är ett stort + för mig att deras produkter aldrig testas på djur.
    Vilket är väldigt viktigt för mig..



Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0