I deserve the best <3

Älaskar mina kloka vänner, speciellt en som ligger mig närmast hjärtat,
och det kommer hon alltid att göra, vad som än skulle kunna hända
 i våra liv så vet jag att hon alltid kommer finnas där det är en sak som är säkert.
Och klok som hon är sa hon: du förtjänar det bästa, och det håller jag verkligen med om jag har haft 
så mycket otur och skit i mitt liv, träffat helt fel personer som verkar leva på att vara elaka mot andra
bara för deras liv suger.. Och dom som verkligen känner mig vet att jag aldrig är elak mot 
någon medvetet, självklart gör alla misstag ingen är perfekt.
 Jag tycker faktiskt folk ska tänka till vad dom säger och gör och absolute
inte vara elaka mot personer som finns där för er, är hela er värld, kan vara familj vänner pojkvän eller flickvän.
Lär er att uppskatta dom nära ni har i erat liv och visa det verkligen och ta aldrig någon för givet
för en dag står ni kanske där utan dom personerna som betyder allt, ni har förlorat dom
och då är det försent är det verkligen värt det då?.
Så nu lyssnar jag och tänker förlja det, jag förtjänar det bästa och tänker inte nöja mig med mindre,
folk som inte betyder tänker jag inte lägga min energi på för ni förtjänar det inte.
Jag tänker jämt först på alla andra och mig i sista hand nu ska jag försöka att
komma ihåg mig själv också..
Men det som hänt i mitt liv har en positiv påverkan också
det har format den jag är i dag, jag vet vem jag är vad jag står för
och vad jag vill och det är inte många som kan säga!
Så ta vara på era viktiga i erat liv det är dom som betyder <3

Älskar er mina läsare ni är toppen era kommentarer värmer verkligen ni är underbara <3
(Sen ni som lägger er energi på att skriva elaka kommentarer kan bara sluta läsa min blogg
då har ni inget här att göra!)

En 21 årig vänskap, helt galet 21 år loove <3













<3

Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0