Buhu

Idag är det ingen bra dag vakna helt på fel sida med mardrömmar fyy..! Hoppas dagen vänder till det bättre!
Har verkligen börjat fundera nu vad jag vill göra, och tror det börjar arta sig hoppas verkligen jag får det här jobbet skulle kännas så himla bra och kul! Sen är det bara det här med att hitta en karl man kan flytta ihop me å leva me längtar verkligen, spec när alla kompisar börjar flytta ihop och skaffa barn å grejor! Har fått veta att ena min bästa brud ska flytta ihop me sin kille e så glad för dig utom att du flyttar ifrån Kumla från mig :/ men tur att de e nära iaf :) har funderat på vart ja vill hamna vet inte om ja vill bo i Kumla längre känns som ett avslutat kapitel på nått sätt plus att de känns som de e så mkt skit i Kumla nu på senare tkr ja! Har varit på ett ställe där jag aldrig trodde ja skulle känna mig så hemma så får se! Men nu ska ja sluta beklaga mig för er me min novell här och hoppas ni får en underbar dag å att min me vänder :))

Pusss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0