Karlstad

Efter några om å men så kom jag äntligen fram till Karlstad i går =), buss resan gick oväntat
bra och väldigt fort men berode nog på att ja somna utanför Öret å sen vakna när busschaffisen
skriker Karlstad nästa så de va snabbt å smärtfritt...
Sen i k stad möter jag upp min Soffis och vi tar oss hem till henne för att dumpa mina saker,
och självklart hälsar k stad mig välkommen med att jag går på snön men så under e de
en is pöl å ja halkar hej å välkommen ;)  
Sen blev det en lugn och skön kväll med matlagning massa godis och filmer av massa...
Vi såg även på de nya gladiatorerna helt okej faktiskt trodde de skulle va ganska b men de beror nog också på vem man kollar de me =)

Some old



Always an 4-ever
<33

Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0