Jobb + kurs = långdag och trött tjej

Just nu sitter jag i min sköna säng hemma efter
 en lång dag på jobbet, började med att jobba ett till sju
kul dag tiden gick väldigt snabbt.
Sen kom Linda och hämta mig (värsta dagisbarnet ;) )och vi gick till
stora hotellet i Öret där vi skulle på kurs, det startade med god mat en kycklingsallad
och fortsatte sedan med en intensiv kurs med alla nyheter och vad som händer
detta året, och kan bara säga att det kommer massa nytt och skojj.

Självklart så får man alltid nått på kursen så vi fick oss en liten
godis påse med den nya fondation från Lancome som har kommit längar tills ja får börja använda den
till våren sen. Och så fick vi den nya natt gelen från Biotherm som jag då sitter me
i ansiktiet nu som är helt underbar bara ren fukt till huden looove,,,,, Den måste ni prova!!




Min nya favvvoo, riktigt snygg till mitt lack ser ja ;)

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0