Gott nytt år alla fina läsare

2012
Tänk det är redan nytt år och det innebär nya möjligheter.
Hoppas ni har massa roligt att se fram imot nu när det nya året är här,
och att ni hade en underbar nyårsafton.
Har ni tagit några nyårslöften då?
Det har faktiskt jag gjort så får jag se om jag kan
utföra dom men det hoppas jag.
- Bli mer hälsosam med vad jag äter och äta alla mål man ska om dagen
- Sluta med onödigheter
- Röra på mig mera
- Och ha ett så bra år som möjligt

Ja det blev några st å har nog några till faktiskt men som ja inte kom
ihåg nu självklart, bäst att skriva upp allt så man kommer ihåg dom me ;)

Jag har tyvärr inga bilder att lägga upp från gårdagen för dom har en kompis
så jag bjuder på denna



Nyår 2010 till det nya 2011, jag å min bästa som jag inte firde med i år =/
Så bjuder på en osminkad å ofixad bild från föra nyåret!
Shit vad man förändras på ett år de e inte klokt där va vi båda brunetter
och idag är vi båda blondiner! ska träffa min Soff snart å då blir de en ny
bild så ni får se hur mkt vi har förändrats

Ha en underbar start på det nya året, det ska jag ha iaf
Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0