Kurs

Hallå i kyllllaaaann vilken dag det har varit, trodde den skulle va jätte stressig och
jobbig men det hela slutade men en helt underbar dag tänka säg att de kan bli så! 
Jag var på salongen och pratade och klippte min syster, sen knallade vi upp på
stan och tog en lunch innan jag började jobbet och hon skulle hem till mormor mysigt..
Efter fyra timmars jobb avslutade vi tjejer kvällen på scandic hotell med god mat och
inspererand kurs från ett av mina faavvviisar Clinique....
 Rekomenderar jag er verkligen att prova, speciellt nu när vi har vännine
kampanj om man kommer in till kicks så får man varsit prova på kit av 
cliniques 3-stegs serie cleanser, toner och lotion...

Clinique cares (me loove clinique)
Och det är så sant dom har vekligen
utvecklat sin serie för alla behov
så clinique care


Fick med mig en liten goodie bag hem, två nyheter från
Clinique en fuktighetskräm och ögonkräm looove it,
och lite annat  från jobbet =)
En ny rengöring från ekologiska märket Marilou bio
Primer från Loreal
Nya mascaran från Isadora
eye make up remover Isadora 
Ska bli så kul att prova :))



pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0