God morgon

Åå nu känns det som våren är påväg underbart, man blir så himla glad när solen skiner..!
Märks verkligen att man börjar bli äldre nu kompisarna flyttar i hop skaffar barn livet är underbart, nu e det väl bara att hitta en karl så man själv får flytta ihop och starta sitt framtida liv längtar :) har mitt älskade nya jobb nu så nu är det bara den där karln som fattas..!

Åå älskar det fina vår modet som har kommit ut nu har verkligen hittat min egna tvist på min stil så tänkte vissa lite nytt jag har köpt, söötaste vår toppen och ballerinaskorna till våren så nu är jag redo ;) och helt underbara nya ansiktsmasker som vi fått in på kicks måste ni prova looove them










Pusss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0