Tron på livet

Varje människa du möter i ditt liv har en betydelse, det tror jag verkligen på!
Att varje val du gör kommer göra dig stark även när du känner dig som svagast, att varje nedfall och varje hugg i ryggen och varje motgång har en mening hur jobbigt det än kan vara för tillfället.
 Livet är verkligen som en bergodalbana ena stunden kan man vara som lyckligast
och allt är som man vill ha det, medans andra stunden faller allt samman.
Den där lyckliga personen man var bara försvinner,
 och vet inte riktigt vem den är längre och får starta om allt på nytt igen.

Jag kan erkänna att jag är just en sån person just nu, allt är nytt och det känns läskigt men ändå väldig spännande. Jag har uteslutit en person som var väldigt viktig för mig en lång tid och alltid kommer finnas i mitt minne, det tråkigaste är att jag känner att en stor del av mig själv är helt tom efter allt som hänt.
Men ändå är det en stor lättnad att ha uteslutit den här personen eftersom jag inte mådde bra av den,
och att den personen jag kommer ihåg inte finns kvar längre en person som var viktig har bara försvunnit och blivit nån helt annan.

Så nu står jag här på ruta 0 och funderar på vad mitt första steg ska bli var jag ska bo var jag ska jobba,
vart/vad vill jag med mitt liv allt är ett stort fråge tecken, allt jag trodde jag visste har bara suddats ut, att man ibland kan känna sig så ensam fast man har så många underbara personer runt sig.
allt kan gå så fort ibland att man inte hinner med.
så nu startar jag det här på egen hand och hoppas jag lyckas och hittar den där lyckliga personen jag en gång var när livet var som bäst <3



Tackar min underbara familj och mina underbara vänner för att ni finns ni gör mitt liv fyllt av glädje <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0