Never get jealous when you see your ex whit someone elae, cause' our parents thought us to give our used toys to the less fortunate!

Yeey en blogg app den var väntat, så nu provar vi de här med att blogga från mobilen så får vi hoppas de blir bra :)
Har precis kommit hem från Tina vi drack gott kaffe från hennes nya kaffe maskin blev jätte sugen på att köpa en sån själv så himla söööt att ha i köket samtidigt man får gott kaffe :-) sen blev det lite skit snack, klippning å en promenad!

Har lyckats med en jäkla knut på mitt hår får se hur de blir att få ut den sen,
Å älskar mitt hår just nu får se hur länge de håller i sig vill så gärna sätta i löshår nu känner jag, får fråga min andra hälft om hon e sugen på att öva lite på mitt hår :-)

Nu blir det att läsa lite bloggar och sen sooova för ska upp å äta frukost med min nattis mys <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0