What

Varning för massa text å irriterad tjej + kärlek !

Folk slutar aldrig att förvånna en asså,
Men det här trodde jag verkligen inte om den här personen!
Att folk ska göra en besviken på de mest värsta sättet å man själv blir inblandad i någon man inte har nått med att göra buhu för dig..

Karma is a bitch, bitch ;)

Så nu ska ja passa på att skriva lite positivt också, jag har väldena bästa vän i hela världen vi kan prata om allt vi litar på varandra till 110% jag skulle inte klara mig utan henne hon är min andra hälft! Vi stöttar varandra till tusan och hjälper varandra när vi är på botten.. Jag tkr synd om er som inte har den här personen i erat liv men jag är så stolt att ha en sån vän som jag vet kommer alltid finnas i mitt liv vad som än händer älskar dig min skrutt
Tusen hjärtan till min bästa vän




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0