Tisdag

Dåligt med uppdatering här men de har varit fullt upp,
och så funkar de ju inte att blogg från mobilen längre
vilken som va as bra för då han jag med att blogga oftare.
Hoppas dom får igång appen snart så den funkar som den ska
för då kan man ju hinna blogga så mkt mer iaf jag =)

Jaha helgen blev inte som planerat men det var toppen härlig.
skulle bli utgång men så blev de inte och det va bara skönt för har varit ute så
himla mkt nu ett tag, visst det är jätte kul men var skönt att vila med =)
Så det blev filmkväll men min Nattis så mysigt sånt ska man göra oftare tkr jag,
och bio like it<3

Filmen vi såg var Abduction så himla bra var den,
den rekomenderar jag verkligen, och inte nog med de
jag smälter han är ju så jäkla snygg Taylor Lautner som spelar huvudrollen..


Men nu ska jag springa till tåget, skulle varit ledig idag men blev inringd de va kris,
så blir att jobba 13,30 - 19,05 idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0