Sannamarken

Just nu e jag så himla trött vet inte vad det är med mig, sov en stund förut :o
Men nu ligger jag nerbäddad i sängen och kollar på det allra bästa som börjat
idag och det är the last sesson :/ desperate housewife love it!
Här är lite bilder från tidigare idag på sannamarken med min syster det är en tradition
vi har att vi går på den varje år,
 men nu var det nog den sista pga. bomb hoten och det var inte så mkt att ha i år men det är förstående efter allt!
Så tråkigt att nått som varit så stort och speciellt och fullt av folk ska försvinna och nått jag å min syster gjort varje år!
 Fick en återblick av föra årets marknad då var jag självklart där med min syster och min dåvarande karl då men de e inte de viktiga,
sen efter marknaden åkte vi till Gävle och hämtade min älskade nilo. Kommer ihåg de som igår, den dan är en av dom bästa dagarna i mitt liv då var jag som lyckligast <3


Det ända jag köpte på marknaden va donuts och två filtar till Nilon
image descriptionimage description


syster <3
image description


Bebis för ett år sen när vi hämtade honom <3



Bebis idag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0