Måndag

God morgon
Helgen har varit toppen hade en kul kväll med tjejerna i lördags med utgång :) och i söndags blev det bakis dag i soffan hemma hos mammi å pappi, jag mådde som jag förtjänade :/ å de va illa med världens huvudvärk kändes som jag blivit överkörd! men på em kändes de lite bättre så jag å Ina åkte till nya ö&b vid marieberg en sväng och hittade lite smått och gott, och sen hem till bästa mormor för mys kväll med hämtmat :)

Men nu är det måndag ny vecka nya tag, ska ta tag med massa viktigt tråkigt som jag måste göra :/ sen blir det träningen och äta bättre!
Annars blir det en mysig vecka med jobbande, marknad, speedway finalen, shoppingkväll med mina fina tjejer!
Och dyker säkert upp mer grejor som det brukar ;)

Men nu ska jag fixa mig för idag blir det jobb för full rulle,

Underbart att vakna med mitt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0