Fredag

God morgon lr rättare sagt fy morgon,
känner mig halvtskig idag förkyld ont i öronen känns inte alls bra!
Och under en tid nu har jag haft massa konstiga
mardrömmar lr mardrömmar e de kanske inte
dom är bara jätte konstiga å de e inte alls kul,
och självklart kommer jag ihåg de när jag vaknat
me don´t like it!!

Men igår var det shopping kväll på marieberg och jag lovade lite bilder på de lilla jag
fick med mig hem vilket inte var så mkt.
Var tvungen att lägga upp bilden på Picesbagen för det är verkligen
ett stort + när man shoppar att man får en snygg påse tkr jag, istället för den fula plastpåsen.

Så idag hissar jag Picesbagen och andra snygga bags när man shoppar
Och dissar den fula plastpåsen..


image description
image description
image description
Love min nya halsduk och ?Pannband?
nu ska jag bara hitta ett par vantar som passar tänkte
 matcha med halsduken tror ja å de blir nog svårt =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0