Dålig uppdatering här

Hej alla fina så kul att så många följer mig vore kul å veta vilka ni är :-) så skriv gärna vad ni heter och var ni kommer ifrån!
Som märks har jag varit usel på att uppdatera men har varit fullt upp har jobbat en del i veckan träffat mina fina och jag å Tinis var på innebady again haha like it kul att hitta på nått på kvällarna :)

lgh s letandet pågår men ingen hittad buhu vill så gärna flytta innan jul ha en stor ordentlig lgh ja trivs i, och som nilo har lite space på!
Hatar poäng systemet så sämst!!!!

Men idag är jag ledig så blir en filmis med Ina nu senare kommer mallis till mig i kväll å vi ska ha fix kväll å kex å ost mys :))

Hörs senare gullisar

En trött sess som lever i mysisar idag
Å trött på detta håret ge mig löshår någon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0