Work Work Work

Vårdcentralen gick bra, kände mig lite udda satt massa gravida par å en gravid tjej å jag höhö, ja å tjejen prata lite hon tog kontakt å fråga hur långt gången ja va att jag måste va precis i början eftersom jag va så smal jag ba NEEEJ nej nej jag ska bara hämta nytt recept på p-piller hon ba å gud förlåt haha så skratta vi bra åt de! De va tydligen nått spec. för gravida å så hade dom klämt in mig då för de skulle gå så fort för mig aja så kan de gå!

Men nu sitter jag på tåget påväg till jobbet ska jobba till sex i kväll,
Sen blir det att träffa några av mina fina tjejer för middag vin å antagligen utgång för art dansa av sig lite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0