Monday

Hej alla fina så kul att ni kolla min blogg fast jag är så dålig på att uppdatera just nu men har varit fullt upp har jobbat massa träffa kompisar å varit sjuk :/
Tänk att det var första advent i går vad tiden går fort fattar inte :) snart är det jul liksom men jag har hur som helst ingen jul känsla alls så tråkigt plus att de har hänt massa grejor me mig å massa nära till mig :/ 2011 ett skit år jäklar 2012 då ska de bli ändring :)
Fattar mig inte på mig själv heller kan inte släppa en människa som jag inte ens vill ha nått med att göra egentligen men känslorna säger nått annat förvirrande, men nu ska jag sattsa på mig själv nå min målvikt å att jag mår så bra jag bara kan själv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0