Fredagsmys trodde ja ;)

Hej i fredags jobbade jag hela dagen 12.00 till 19,05 puhu lång dag men gick ganska snabbt till kl fem sen dom sista timmarna trodde ja aldrig skulle gå...!

Sen hem å byta om å så kom Tina och hämta mig :) å vi åkte hem till henne och käka Kebab mumma!
Sen blev de film kväll en stund tills macke? Kan han ha hetta så aja hämta upp oss då åkte vi raggarbil hela kvällen med lite folk, stanna en sväng på mässan å träffa folk rätt kul å åka!

Men var ju inte hemma fören i natt nån gång så somna runt fyra å så skulle jag upp å jobba vid nio snacka om trött tjej i morse å på jobbet!

Så efter jobbet hämta ja Tinas bil like the kiwi woop woop så jag kan åka till henne sen å slipper gå så sööt hon e :)
Men nu sitter ja hos päronen å äter lite smörgåstårta för mamma fyller! Men ska hem snart å göra mig i ordning för ska ut i kväll :-) så hörs kanske sen ha en härlig lördag

Kiss kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0