Forever and a day, that's how long I'll be loving you

Vad händer jo massa men inget bloggande som märks buhu för mig!
SKÄRPNING här asså!
Men kan snabbt sammanfatta lite vad som hänt under helgen och veckan så ni är lite uppdaterade :)

Fredagen spenderades hemma hos Sofie där det var tjej kväll med middag vin och film så mysigt..
Lördag var det jobb jobb som gällde och på kvällen träffade fina Johanna och Tina för fördricka och sen vidare till klubben vilket var en lyckad kväll, förutom när jag fick samtal om att min andra hälft varit med om en bilolycka :/ som tur gick det bra men fick en liten chock.
Sen resten av veckan har jag jobbat tränat och träffa mina fina :)

Jag och nattis var på ett nytt ställe här i kumla och åt lunch häromdagen och det var riktigt bra och mysigt + att maten var jätte god :) så ditt rekomenderar jag att ni går fresh food tror jag de hette om ja inte har helt fel thihi! Jag åt en bakadpotatis med skagenröra mumma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0