F.u.l.l.t.u.p.p

Vilken härlig dag det har varit idag, vaknade tidigt i morse av mitt alarm
 vilket var minde kul eftersom jag va så himla trött
men det var bara att palla sig upp och iväg till jobbet.
Så var det bara att köra och dagen gick jätte fort vilket var riktigt skönt =)
Sen när  jag sluta så kom Nattis till mig på jobbet och vi tog oss en
sväng på stan för att kolla rean, så mysigt å massa prata
 eftersom hon precis kommit hem från Spanien.

Lite jag hittade på rean

Låga svarta strumpor (behövande)
inte så snygtt att gå runt me elefanter å sånt påfötterna som ja brukar ;)


Jätte söta trosor


En lite kortare tröja jätte söt, men bilden gör den verkligen inte rätta..


Sen fick jag min julklapp av Nattis =)
Ett par jätte mysiga strumpor och en ny peircing (hur de nu stavas)


Ja har så underbart snälla kompisar.
Måste även visa min julklapp jag fick av Felica
En spegel som man hänger över dörren.
dålig bild men var svårt att ta kort på den =/


sen efter jag träffat Nattis så mötte jag min familj på SF
så gick vi på bio, dom hade valt
film å så när den precis ska börja så kom ja på att
de finns ju två så då sa ja till Ina är det här tvåan
hon ba jaa, opps ja har inte sett ettan.
Men de gick bra ändå ja fatta thihi
Så denna film såg vi
 

Jätte bra fatiskt och roligt att dom slängt in lite mer humor..
Hoppas ni alla haft en underbar dag och tack för alla mina fina kommentarer jag fått
ni är BÄST <3
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0