Det närmar sig

jobb jobb och åter jobb idag så himla kul älskar farten som är nu
på mellandagsrean å så jobba jag med dom bästa tjejerna =)
Efter jobbet åkte ja med syster en sväng till marieberg för att kolla rean men
de va inte mkt att ha tyvärr men e inte så pepp på marieberg faktiskt =/
ja e mer en stan tjej tkr de e så mysigt att gå runt å kolla på all juldekoration
 alla fik å butiker, ska kolla mera på rean imorgon
i stan me Nattis som har kommit hem idag från Spanien
som ja har sakna så kommer pratas å tjattas massa <3

Å så närmar sig det nya året med storm steg så skönt
en ny start ett nytt år och nya möjligheter, och hoppas jag firar in det 
med mina nära och kära. En som jag jämt firar med kommer inte
vara med i år och det känns jätte konstigt men hon kommer några dargar senae
och då blir det gustavsvik =) och jag har
 även planerat in hår fix och tattuering i början på det nya året och nyårs löfte blir de me
nu kör vi..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0