Underbart

Så himmla underbart jag och älskling har varit på spa i helgen,
det borde man verkligen unna sig lite oftare har nog aldrig känt mig så ompysslad
i kropp och själ. Det spat vi va på låg i källaren på hotellet vi bodde så det var så himla
smidigt att bara gå ut från rummet och ta hissen ner till spat.
Jag tog mig en massage och en ansiktsbehandling + att produkterna dom använde var ju himelska man kände skillnad på en gång och dom luktar så härligt så köpte med en peeling hem iaf, sen funderar jag att beställa lite flera senare från deras hemsida..
Så det här stället kan jag verkligen rekomendera er att åka till det ligger i Norrköping vilket är en super
mysig stad men jätte bra shopping också :))
 
 
Puss Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0