Underbart

Jag har varit så himla trött och känt mig som en tjockis ;) den senaste tiden så nu har jag startat med att gå lite promenader och det är så himla skönt.. Jag har valt att gå på morgonen funkar bäst för mig för då går jag upp tar min promenad sen äter frukost och har hela dagen framför mig. Jag har hittat en jätte bra runda där jag bor som är lagom lång och så i med hörlurarna och NRJ, fast jag går inte varje dag kan jag ju påpecka ;)

Idag var det så himla fint väder så jag mötte upp min syster och Nilon så tog vi en promenad, gick en stund nere vid "nya" kumlasjön var väldigt mkt folk där idag, jätte mysigt område att gå i..

 
 
 
 
Puss Sandra
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0